Dílčí funkce II.

Čas od času se vracíme k procvičování dílčích funkcí, o kterých už jsem psala dříve. Pro děti je to krátká chvíle relaxace i oddechu, zárověň lze také vypozorovat určitý posun a získanou jistotu. Ať už v manipulaci s předměty nebo při práci s bzučákem, kartami, motanicemi a tangramy.
Fotogalerie
Mezipředmětové vztahy
O tom, že se dají propojit pracovní činnosti s matematikou, jsme se ve 3. A přesvědčili v pátek 6. června 2025.
Čtení ve 3. A
Děti ze 3. A si velmi oblíbily samostatné čtení v rámci tzv. čtenářských dílen, které se v naší třídě pravidelně konají.
Dopravní výchova
Jarní části dopravní výchovy sice nepřálo počasí, ale užili jsme si ji i tak.
Vyučování ve 3. A
Ve 3. A se učíme na základě souvislostí se zkušeností a podporujeme mezipředmětové vztahy.
Čarodějnická škola ve 3. A
Den, na jehož sklonku se podle tradice upalují čarodějnice, jsme ve 3. A strávili s čarodějnickým programem.